Original Guru of Good Game
Original Guru of Good Game

Episode · 2 years ago

V-Day: Make yourself "Irresistibly Attractive"

ABOUT THIS EPISODE

Special V-Day episode of the O.G. of Good Game. Today I cover Valentines day and How to make yourself "Irresistibly Attractive" First off when it comes to romance you should think outside the box. The candy, flowers, card, has been done to death. Make your gift special to your Boo, Bae, Luv, Honey, Babe, or what ever you call each other. Then I get into the book "Get Anyone to do Anything" by David J. Lieberman, PH.D and the section on "Get Anyone to find you "Irresistibly Attractive" Step #1- Emotion Arousal !!! Listen in on how this simple action can find you the Love of your Life!Come back for future episodes to hear the other 5 techniques that make this so Powerful !!!Make sure to Like, Share, Comment, Coming soon the O.G. of Good Game Website & Online Store !!! WWW.OGGOODGAME.COM Listen to all past episodes !!!Sign-up for the O.G. of Good Game News Letter for New Tips, Advice, Techniques, Reviews, and much more !!!Join the Mailing List for Special Offers, Discounts, Contests, and Give Aways !!!

Welcome to another exciting episode of the original group of good game. I am your host, og zero game, also known as zero G, or you can just call me zero for short, or just Zie, however you want to kick it outn't mind. Anyway, we are back with a special Friday valentime's day episode and we got some really hot shit we gonna kick it with you on this episode. Few little tipbits and tips we going to throw at you. Hopefully you all find these useful and you can use them for your whatever it is you got plan for tonight, because we know it's going down tonight. Most of Y'all got something playing, put together, about to do something. But before you get into that, I just want to say one thing. Don't don't be predictable. Don't do the same shit everybody else is doing. I'm going to tell you right now that's going to board and fuck out your significant other. If you've been doing the same shit year and you're out, depending on how long y'all been together, of course, but if y'all been together for a long period of time, doing the same shit isn't just not going to cut it. All Right, fellas flowers and candy in the cart been done to death, buying the panties and the lingerie and all...

...that shit. That ain't for you, that's for her, unless you're going to buy yourself some sexy draws and do a little strip tease. For now, that is something, changing the game on the ASS, especially if you ain't never done that one before. That's what you do. Go to your local sex shop, buy you some sexy ass Thong, creep up your butt, crack tight draws, put them upfuckers own. Do Up the bedroom, get the flowers out, take you a scarf or cloth or something. Throw it over the lamp shade to give it that right kind of mood. Mighty, want to light you up a couple of candles, you know what I'm saying. Get that mixtape going, throw that shit on in white. Your lady in there, give me that little glass champagne, hand a little stack of ones and get busy and the shake that money. motherfucking make it and let her make it rain. And then, when she finished making it rain, lay it down or, as we like to say back in the day, laying some pipe, and I mean you better lay that motherfucker right, wreck some shit up, tear up to bed, fuck up the headboard and if you smart, you will send the kids away for sleepover. If you got some kids and you don't want them to hear what the Hell's going to happen in the bedroom, I highly recommend that a because sometimes, depending on who you is shit, sometimes he'll even men can be screamers and wake up the whole fucking household if the shit really good. Yeah, okay, butt in the hope to kids don't hear what's happening because some nasty shit going to be going on in the bedroom. He somebody going to need some therapy or Jesus the next day. Just wanted to throw that out there before we get into this shit. Avoid doing the usual. Well, well, some of the ways you can avoid doing the usual. For the people who got somebody, I'm going to switch this up real quick. For those who already have somebody, you pretty much got everything planned out what you going to do and...

...how you going to do it, in the way you're going to do it, you know. But, like I said, if you have the opportunity, you know to think outside the box and do something different, you know, do it make them feel special, man woman. Doesn't make a difference how you roll what you roll with where you rolling, but make that person feel that you put thought into whatever gift you going to give them or whatever you're going to do for them, that its specific to that person. See buying the candies and the flowers in the car. I mean everybody do that. That's not specific. That's just I'm doing the general expected Shit. But now, if you go out your way to do something like, you know, I don't know, maybe get a t shirt and have it, you know, a special print or I love you or something put on there. You know, something that she can lounge around in the house or where is a sleep shirt at night? You know, same thing for him. Something me can, you know, lounge around the house and where's the sleep shirt? You know, that's a gift that keeps on giving because they can keep on using it and then when y'all ain't together no more, they still got to keep sake or a memory, just the thought, you know. But that's basically what I'm saying is just think outside the box, look in the other avenues and ways that you can do things for the one that you care about or your significant other or your love or yo boo or Yo Bay or whatever the fuck y'all calling each other these days. You know, I don't know so much shit keep changing up on a motherfucker is hired to keep up with all of these pet names that y'all come up for one another. That's a whole another episode. So we going to stick to this Valentine Shit now. One of the ways that you can be outside the box, and this is for those who don't have anybody for Valentime's Day and Fellas, I exxpressley hope that you put this into practice today, later on, to night,...

...whatever you got to do, all right, because, ladies, same thing. Put some of this shit into practice. I mean it might actually end your lonely own Valentine's Day situation. You know. First off, let's get this straight, because I said this before previous episodes and I'm going to keep on saying this shit. When you out here looking for love or relationship of somebody to be your significant other, before you go making that journey out there to find that person, take a deep, hard look at yourself and sit down, even if you got to get a pad in a pin and sit down and write what you need versus what you want, and make sure that what you need you can find in that person and not just go for what you want. I know everybody. You know if it's a man, he won't big Titty, small ways, pretty face, fat ass in a really, really, really really tight kitty that damn near. He got to get a crowbar to pry that motherfucker so he can get his dicking. That's what he wants. He want a freaking the sheets and he wants you acting like, you know, Little Mary Sunshine from Little House on the prairie is some shitty wants you to be the innocent de Mure, you old, just saintly woman when you around his friends and out in public. But when he get you in the bedroom, he expecting your ass to turn into fucking heathern hunter, Vanessa del Rio or whatever porn star is big shit nowadays or back in the day to make any difference. But he expecting your ass to getting nasty. He wants your ass to be Jada fire like a motherfucking you. You want you to choke on it. He want you to spend on it. He wants you to open up every hole to access. But I digress. That's just another example of you know things you got to deal with when you...

...dealing with us, fellas and Fellas, it ain't, you know shit they you know, like I said, you got to determine what you want from what you need, you know. And the ladies, you know, they gonna that's what they need to do. But fellas, you need to do that too. You need to figure out what it is that you want and what it is you need. So you wanted to big titty, smallways fat ass and cute face and really tight kitty. Now what you need may be completely different from what you want it. For Myself, I prefer a quality woman over a quantity of women any time, because, you know, fat ass, small Waiste, you know, big titty's in a pretty face. You know, nowadays that's a fucking diamond. Dozen't just look on facebook, instagram, twitter, snapchat or any other social media shit out there and you will start to see a lot of these ladies are starting to look exactly alike one another. I don't know if it's the waiste trainer, I don't know if it's the fake booze or now you can buy an ass or whatever, but they all starting to fit the same kind of profile, figures, shape look. You know, not that I'm hating on it, because they do look good as hell, and I'm not going to say that they don't, Cuz it ain't like I kick any of them out of bed if the opportunity was available. I'm just saying that is getting to a point where y'all going with the same straight hair, the same style and make up, the same basically revealing clothes and the same body shape, big titty, small waist and overly fat ass. Not that ain't nothing wrong with something that you know. I ain't saying anything wrong with it because you know Shit, I get up on any fat ass if it's looking good and you know it. Want to give up the good shit I'm getting in it? Of course I would expect, you know, you'd have something inside your soul and then you're conscious before I get up in it. And if ain't nothing there, then it really ain't worth it, because then it's just a physical thing. But I prefer,...

...you know, quality over quantity. Once you determine what it is you want and then you determine what it is you need. You didn't determine what of my needs coincide with my wants, and then you go out, you make you search and I guarantee you you will find somebody of quality that you be happy to be with, and you know they going to be happy to be with you because you sought them out, compared to, you know, just the regular. You know, brother packing and that's all I wanted for. If he got a fat wallet, and that's all I wanting for. Got To have more than that and people. We got to start doing better if we want to be happy. Now getting back to those who don't have anybody. That's just one, you know, thing to help you go out here on this valent time's Day, because there's going to be a whole lot of singles mixers and happy hours and little parties and Shin Day's going all over the place. I recommend you get the fuck out the house and making an effort. Who knows, you might look up, find the love of your life and be happy for the rest of your life. But you ain't going to find that sitting in the house wallowing and yourself pity about. Ain't got new body. Don't nobody want to be my valient times? Ain't nobody trying to show me no love? Well, if don't, nobody know you need loved and how the fuck you gonna get some love. Get your ass up, wash it, do all it, do it up, you know, oil it up, lotion it up, make it a bit up, shine it up, whatever the fuck you got to do. Trim it up everything, make that shit look good and get on out there and Menle but now back to that those who don't have anybody, because that's part of it. But here's another part of it. For the day. I want some of you people, or any of you, if you think this is good idea, show love to those who in the same situation you are. And what...

I mean by that is go out and say, buy you a bag of suckers, you know, little heart shape Valentine Sucker, and give them out to people who you know, people you know who don't have anybody and people you just might suspect might have anybody. You know, some people you can look at and be like yeah, that ugly mother God know you ain't got nobody. So y'all see me. I had damn it. I'm expecting who fucking sucker. All Right, ugly folks, we want love to so give us a little love every now and then would be fucking Nice. I'm just saying. You know, I ain't it ain't requirement, it ain't a request. You know, it ain't order or demand. I'm just saying, if you see ugly brother, give them a sucker. I mean, you obligate it and nothing. You just showing them other. I get it. You know, Little Love, you know, making motherfucker feel good about it. So might actually do something better and become somebody's love. You never know, but that's just the way. You know, little interaction amongst those who, you know, feel that they got left out on the Valentine's Day. You know, couples thing, because this is mostly a couple's day in this couple situation and most of these locations and restaurants and places that are going to be catering to the couple situation. And nobody wants to be sitting up in the restaurant, a bar someplace looking pitiful by your damn self. That's why I said you do a little Sucke thing, figure out what you want from what you need, go out there and make a move. All right, now we bought to get in some really good shit here. You know, always like giving out some information, a little bit of knowledge, you know, help people out. You know, improved a situation. So today we are back on to get anyone to do anything, book by David J Lieberman A. and Remember, I'm going to put a link up on the website because we got the website up and running. Still need to add some more elements...

...to it before we make it officially live, but we do have it up and it is running, but it will be live shortly. So remember to check that out and I'll give that address to you at the end of this episode. So right now we're going to discuss a little technique in this booklet that I hope that you use because it's going to make your life so much better, and it is called get anyone to find you irresistibly attractive. And we're going to start with a technique number one, which is called emotional arousal. Now this single tactic will be responsible for getting you more dates than any hairstyle or outfit or highpower job ever will. It is a foundation of human behavior that when our body produces adrenaline, feelings of attraction to those present and sexual desire often result. Damn, that's pretty good. adrenaline produced through any state of heighten arousal, fear, excitement, exercise or whatever generates and intensifies passionate feelings. Well, this assumes that attraction exists in some form, at some level. You know, any time a person is aroused, such as with scary movies, Amusement Park Rides or even physical exercise, his arousal will in part be attributed to whom ever he is with. In fact, there is a transference of state where the excitement he feels gets unconsciously translated into sexual desire and arousal. So the next time you are see a couple appears to be esthetically mismatched, like, you know, ugly dude way attractive woman,...

...or attractive dude, not so attractive woman. As where they met? Chances are good that they met under circumstances where arousal was high, maybe at the gym or while one person, the better looking of the two, was apprehensive, nervous or excited about something. So that's just a little beginning and hope you take that to count it. That some good shit, you know, and it's a lot more good shit in this book. So I really highly recommended anybody who looking to improved a psychological game and their interactions and public and dealing with people. This is a good book to get. It is filled with information that will help you improve how you go through life and get rid of a lot of stress, a lot of headaches and a lot of shit you get caught up in that you don't want to be caught up in. I just have to keep saying that, so, you know, just wanted to reiterate that. Anyway, I think that is going to do it for this episode, for today, and I really really appreciate all of my listeners and all of my followers and I've been getting some really positive feedback from you and I hope to keep getting more and more listeners, more followers, more likes, more shares. Please, more comments. I want to hear more comments. I want to see read more comments. Give up as many comments as you can. I love constructive criticism. It really helps me out a lot and I hope to use a lot of that constructive criticism to improve this show going forward in the future. So did you find it enjoyable and make you want to come back and say, Hey, I like listening, I like kicking with him. He kicking something did you know really makes me, you know, thinking, apply some of that Shit, you know, just good knowledge. Did he drop in so I'm going to keep on listening,...

...you know, and thank you and really really appreciate every single one of you who listens in now. I promised to give you that website address. We have our new website up. Like I said, it's not live yet, but you can still access in the see a little bit of it but, as I said, it's not fully live. We still got elements we going to add to it, but I want to make sure that you go there and you check it out and, you know, give me some criticism back on that. Feedback is always helpful so we can improve it's overall experience and functionality. And the name is og good gamecom. Website address, once again, is og good Gamecom. Please come by like share, tell your family, your friends, your co workers, your neighbors, you pass it Bys, your people you sitting next to on the subway or the bus, and tell them about our show. Tell him to check it out and have a good listen and we will always, always, always, show you appreciation for your patroness. And once again I'm going to end this episode with my usual saying love, peace and hair grease and you'll enjoy your happy Valentine's Day and I hope all of you people out gearfy to love and happiness that you looking for, and I'm out zero g peace,.

In-Stream Audio Search

NEW

Search across all episodes within this podcast

Episodes (60)